مطلب ارسالی ازmobina


Love

امشب یهو دلــــــــــــم کودتا کرد...
تو رو می خواســـــــــــت..
ســَـرَم رو کردم زیر ِ بالشت
آروم به دلـــــــــــم گفتم
خــــــــــفه شو....

دوره دموکراسی گذشته.... می زنم لهـــــــــت میکنم!!!!!!!!

در گلوی من ابر کوچکی است...
میشود مرا بغل کنی؟!؟
قول میدهد گریه کم کند... 

بانــو کـه صدایمـ میکردیـــــ

تمام احساساتــــ دخترانه امـــ را

میپیچیــــدمـــ میانـــ پوششیـــ از عشقـــ

و میگذاشتـــــمـــ میانـــ دستانـــ مردانه اتـــــ ...


دلم برات تنگ شده دیوونه میفهمی؟ 

چشمانم میبارند

میگویند نباید از کسی که به بهانه رفت گفت .ومن همچنان میبارم

چرا نگویم؟ چرا ننویسم؟

من روشنش کردم اما او خاموشی ام جشن گرفت

به زمینم زد اما من بلندش کردم تا اوج

او بخاطره من.من کجا؟او بخاطره خودش از پا نشست ومن بخاطره او هنوز ایستاده ام

او رفت ومن ماندم

او ترک کرد ومن درک کردم ....



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 27 بهمن 1398برچسب:,ساعت 10:53 توسط | |


Power By: LoxBlog.Com